TEKİN ACAR PROMOSYON


4 Haftada 10 Yıl Daha Genç Görünebilirsiniz!!!
Tekin Acar Cosmetics Mağazaları‘nda, Tekin Acar kartınızla BIOTHERM‘den yapacağınız 1’i Skin Vivo serisinden olan her 2 ürün alışverişlerinize, sadece “Size özel” 1 aylık “Skin Vivo cilt bakım kremi” HEDİYENİZ!

* Hediyeler stoklar ile sınırlıdır.

Promosyon 01.Kasım.2009 ile 30.Kasım.2009 tarihleri arasındadır.

3 Yorum (+add yours?)

  1. Dominika
    Ara 09, 2009 @ 18:38:05

    mailine yanıt verdim şeker bir bak bakalım :=)
    bu arada alacaklarım birikiyor bak sen bunları yayınladıkça.. batırıcan mı beni :))

    Cevapla

  2. Dominika
    Ara 09, 2009 @ 18:51:17

    aaaa.. tam heyecanlandım.. bitmiş ya bu :((

    Cevapla

  3. olcayy
    Ara 09, 2009 @ 19:12:18

    hahahha, canım ya daha kaç tane var yayınlamadığım, seni düşündüğüm için yayınlamıyom zaten:D:D
    bu arada maili okudum şimdi, şaşırmadım ama biliyon mu??? aklımdan sen geçmiştin valla:D:D

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

