CARAMEL İSTANBUL’DAN YILBAŞINA ÖZEL SIRADIŞI HEDİYE ALTERNATİFLERİ!

El Yapımı Likör Şişeleri

Yılbaşı Kurabiyeleri-Kalp ve Kar Tanesi



Brownie Menekşe Saksıları

Organik Oyuncak, Kuzu

Yılbaşı Kurabiyeleri

İsme Özel Lavanta Keseleri

Benim ilk resimdeki el yapımı likör şişelerinde gözüm kaldı, Beykozlu cam ustalarının marifetli ellerinden çıkmış bu tatlı şişeler…Sitede daha birçok ürün var, yeni yıl için farklı ve akıllarda kalıcı hediye almak isteyenler bu hoş siteye göz gezdirebilir.

3 Yorum (+add yours?)

  1. kupia papalina
    Ara 04, 2009 @ 18:04:38

    zevkime göre çok şey var bu sitede..
    Şaşırdım hatta :))
    Çok iyi oldu aşivime kopyaladım..
    Teşekkürler..

    Cevapla

  2. olcayy
    Ara 04, 2009 @ 18:13:17

    rica ederim,işine yaramasına sevindim, benim de çok ilgimi çekti, çok hoş bir site..

    Cevapla

  3. Dominika
    Ara 04, 2009 @ 19:39:36

    likör şişelerini sevdim🙂

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

