Orkid & Nil İle 21 Aralık’ta Pijama Partisine!!!


Kızlar, Orkid Gece ile 21 Aralık Pazartesi akşamı EN uzun geceyi Bostancı Gösteri Merkezi’nde Nil Karaibrahimgil’in büyüleyici ve sürprizlerle dolu performansı eşliğinde kutluyor!


Unutmayın, 21 Aralık’ta Bostancı Gösteri Merkezi’ne pijama ile gelenlere Orkid’den eğlenceli sürprizler var…Pijamayla gidecek cesareti olanlara duyurulur!!!

7 Yorum (+add yours?)

  1. Dominika
    Ara 07, 2009 @ 21:21:52

    ııyyy nefret ediyorum şu nil karısından :))
    çirkin,sevimsiz, kendini şeker sana bir salak ..
    hayranı değilsindir umarım.:))
    gösteri merkezinin önüde amele bayramı gibi olur kesin.. pijamalı kızlar gelicek diye :PP

    Cevapla

  2. olcayy
    Ara 08, 2009 @ 09:13:13

    hahahha, baya güldürdün beni yaw, zaten bu kadar nefret ettiğini bilseydim girmezdim bu postu,,benim de sevdiğim söylenemez hemde hiçç,, ama gülben ergen kadar nefret etmiyorum orası da ayrı:D:D,, pijamayla nasıl gelicekler pek anlamış değilim ya neyse,,otobüsle gelemeyecekleri kesin:D:D hahahhaha…

    Cevapla

  3. Dominika
    Ara 08, 2009 @ 14:14:42

    aman iyi güldüğüne sevindim..yazarken ttereddüt ettim çünkü, hayranıysa kızar mı acaba diye..
    iyi bari.. pis nil, pis gülben o zaman :))

    Cevapla

  4. olcayy
    Ara 08, 2009 @ 14:30:12

    hahahah, yine güldüm bak hee,,evet özellikle gülben pis:D:D:D

    Cevapla

  5. Dominika
    Ara 09, 2009 @ 09:11:04

    ay demin çilekli bi şarkısı var ya onun klibi çıktı.. ne fırlatsam şu televizyona diye sağa sola baktım da dua etsin dişime göre bişey bulamadım..ellerinde balonlar tüllerden kabarık bir elbise ormanda koşan kendini 3,5 yaşında zanneden bir pamuk şeker havasında..
    allahın menapozlusu !! o kocayı almasaydı bu kadar harika işler çıkarabilir miydi acaba :))
    valla kendinde de yetenek vardır bomboş bir hatun değildir illaki, ama kocasının da büyük kıyakları vardır diye düşünüyorum :))

    Cevapla

  6. olcayy
    Ara 09, 2009 @ 09:20:22

    hahahah, yok yaw daha menopoza var onun daha:D:D bende ilk çıktığında turkcell-hazır kart-özgür kız zımbırtısında ona uyuz olmuştum ilk, ama maşallah senin kadar kimse nefret edemez yaw,,iii ki girmişim bu postu, bak vesile oldu içinde kini kustun:D:Dhahahhh..

    Cevapla

  7. Dominika
    Ara 09, 2009 @ 18:50:05

    yok şekerim tabi daha vardır da, hani 3,5 yaş nerde senin yaşın nerde be hatun manasında şeyettim.. zaten onunla aramızda da çok yaş farkı yoktur herhalde.. ben 32 yim .. öhööm sen 30 olarak bil tabe :PP
    bir süre daha yaşım 30 olarak kalacak çünkü🙂
    evet yaa gerçekten iyi oldu sinirim geçiyor birine çemkirince..deli miyim neyim :))

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

