Royal Savon ‘dan 3’lü Sabun Seti Kazanan Şanslı İsimler…


Öncelikle yarışmama katılan herkese ve sevgili Royal Savon firmasına sonsuz teşekkürler…


Ve çekiliş sonucu 3’lü sabun seti kazanan talihliler sevgili
Şansperisi ve Cicikan oldu..


Hediyelerinizi güzel günlerde kullanmanız dileğiyle..Şansınız daim olsun..
olcay.tile@gmail.com adresine ad-soyad tel ve adres bilgilerinizi en kısa sürede bekliyorum…

SEVGİLER…


6 Yorum (+add yours?)

  1. zeynep78
    Nis 28, 2010 @ 17:39:33

    tebrik ederim şansperisi ve nihalcim…

    Cevapla

  2. cicikan
    Nis 28, 2010 @ 20:16:37

    çok çok sevindim istiyordum bu sabunlardan teşekkürler arkadaşım:) bilgilerimi gönderiyorum

    Cevapla

  3. paşam41
    Nis 29, 2010 @ 05:45:44

    TEBRİKLERRR CANIMMM ÇOK SEVİNDİM ADINIZA🙂

    Cevapla

  4. olcayy
    Nis 29, 2010 @ 08:12:44

    güle güle kullanın:))

    Cevapla

  5. şansperisi
    Nis 29, 2010 @ 15:57:30

    teşekkür ederim çok sevindim gerçekten🙂 bilgilerimi yolladım olcaycım🙂

    Cevapla

  6. olcayy
    Nis 29, 2010 @ 16:16:59

    şansın daim olsun ve güle güle kullan pınarcım:))

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

