Living Nature Dudak Parlatıcısı Talihlisi!

Öncelikle Yarışma talebime olumlu yanıt verdiği için Sevgili Yasemin Hanım’a ve yarışmama katılan herkese sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum…
Random.org’la yaptığım çekiliş sonucu Living Nature Dudak Parlatıcısı kazanan şanslı isim

12 no’lu yorumun sahibi Makbule Kuru oldu… Tebrik ediyorum,,şansın daim olsun.. En kısa sürede olcay.tile@gmail.com adresine adres-tel bilgilerini bekliyorum..

2 Yorum (+add yours?)

  1. zeynep78
    Tem 01, 2010 @ 10:54:16

    tebrik ederim makbule,güle güle kullan..

    Cevapla

  2. makbule
    Tem 01, 2010 @ 10:58:58

    ÇOK SEVİNDİM ÇOK TEŞEKKÜRLER
    ADRES VE İLETİŞİM BİLGİLERİMİ YOLLADIM.. HADİ BAKALIM ŞANSIMIZ HEP DAİM OLSUNN:)

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

