Lava Hediye Kazananları!

Öncelikle gecikme için çok çok özür diliyorum ve yarışmama katılan herkese çok teşekkür ediyorum…

Garanti Alişveriş sitesi sponsorluğunda düzenlediğimiz yarışmamızda hediye kazanan şanslı isimler;

Random.org sonucu Lava Lila Lavanta Kesesi kazanan şanslı isim 2 nolu yorumun sahibi zeynep78,


Lava sabun kazanan şanslı isim ise 7 nolu youmun sahibi elusum oldu…

Tebrik ederim,,şansınız daim olsun…
En kısa süre içerisinde iletişim bilgilerinizi olcay.tile@gmail.com adresine bekliyorum…


5 Yorum (+add yours?)

  1. uğurböceği
    Eyl 05, 2010 @ 18:04:13

    tebrikler zeynep ve elusum

    Cevapla

  2. zeynep78
    Eyl 05, 2010 @ 21:51:10

    harikaa !!
    çok sevindim bu güzel gecede ALLAH razı olsun🙂
    hemen iletişim bilgilerimi gönderiyorum ….
    teşekkürler..

    Cevapla

  3. yağmurvil
    Eyl 05, 2010 @ 22:25:30

    tebrikelr zeynebimm:))

    Cevapla

  4. elusum
    Eyl 07, 2010 @ 11:34:53

    çook sevindim teşekkürler…
    zeynep sana da tebrikler :))

    Cevapla

  5. nihan
    Eyl 12, 2010 @ 12:01:01

    tbrkler zeynepcim,tbrklr eluşum

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

