Turkuaz Yüzük Talihlisi!




Öncelikle Değerli Taş.org sitesine ve kampanyamıza katılan herkese sonsuz teşekkürler…

Değerli Taş.org sitesinin yaptığı çekiliş sonucu bu şık Turkuaz Yüzüğü kazanan şanslı kişi Pretemagna kullanıcı adıyla Açelya Yılmaz oldu…


Tebrikler!!!
Şansın daim olsun…

İletşim bilgilerini en kısa sürede olcay.tile@gmail.com adresine bekliyorum…

5 Yorum (+add yours?)

  1. açelya yılmaz (pretemagna)
    Şub 22, 2011 @ 12:37:34

    inanamıyorum,çok ama çok mutlu oldum ,teşekkür ederim :)))))
    çıkmaz sanıyordum doğrusu ..çok heyecanlandım ne yazacağım bilemiyorum :))))))

    Cevapla

  2. olcayy
    Şub 22, 2011 @ 12:44:07

    :)))
    güle güle kullan:))
    şans yanında olsun hep:))

    sevgiler..

    Cevapla

  3. zeynep78
    Şub 22, 2011 @ 14:39:55

    çok kıskandım AÇELYAAA :)))

    güle güle iyi günlerinde kullan canım ,tebrikler…

    Cevapla

  4. nihan
    Şub 23, 2011 @ 02:22:57

    tbrkler açelyacım

    Cevapla

  5. paşam41
    Şub 24, 2011 @ 15:09:58

    tebrik ederim harika bir yüzük kazandın güle güle kullan🙂

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

