Galeri Gold Talihlisi!


Öncelikle Galeri Gold firmasına ve yarışmama katlan herkese sonsuz teşekkürler…
Random.org sonucu Galeri Gold‘dan Alloy gümüş yüzük kazanan şanslı isim 5 numaralı yorumun sahibi Paşam41 kullanıcı adıyla sevgili Reyhan Dönmez oldu…

Kocaman tebrikler:))))
Şansın daim olsun…

olcay.tile@gmail.com adresine ad-soyad,tel ve adres bilgilerini ve de 9,10,11 numaralardan seçeceğin yüzük ölçünü en kısa süre içerisinde bekliyorum…

Sevgiler…

2 Yorum (+add yours?)

  1. paşam41
    Ara 23, 2010 @ 12:50:59

    inanamıyorummm ben kazanmışım çok sevindirik oldum ayrıca blogundan ilk defa kazandım kendimi çok şanslı hissediyorum teşekkürler cnm bilgilerimi gönderiyorum 🙂

    Cevapla

  2. olcayy
    Ara 23, 2010 @ 12:54:04

    tekrar güle güle kullan tatlım:))
    sevgiler…

    Cevapla

Yorum bırakın